Гарантія та сервіс

vlasniy-import МА СЕРВІС
ІНШІ СЕРВІСИ
Турботливе нагадування Звертайтеся до нашого сервісного центру у питаннях, що стосуються продуктів, позначених ДіаМАнтом. Інші продукти обслуговуються в сервісних центрах партнерів.
map-point
Адреса 03039, м. Київ, пр-т. Науки 4/2
contacts
Viber, WhatsApp (063) 661-53-90
viberwhatsApp
map
Як дістатись? ст.м. “Деміївська”, зупинка “Автовокзал” або “пр. Науки”
schedule
Графік роботи пн–пт: 09:00 - 18:00 сб–нд — вихідні
list ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ
1. Для гарантійного сервісного обслуговування товару:
  • Чітко і правильно заповнений гарантійний талон (тобто чітко вказана модель продукції, артикул, дата продажу, печатка торговельної точки та підпис продавця);
  • Документ, що підтверджує дату покупки (товарний чек, оригінал рахунку або квитанції) з печаткою торгової точки.
2. Для післягарантійного сервісного обслуговування товару:
  • Тільки документ, що засвідчує особу споживача для коректного оформлення заявки.
list НА ЩО НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ СЕРВІС
  • Недотримання правил експлуатації, зберігання або транспортування товару, зазначених в інструкції.
  • Неправильної установки або підключення.
  • Ремонту, здійсненого неуповноваженими особами.
  • Пошкоджень, викликаних діями непереборної сили, включаючи нестабільність мереж живлення, блискавки, пожежі й т.п.
  • Відхилень від ГОСТів і норм мереж живлення, телекомунікаційних і кабельних мереж.
  • Механічних, хімічних та інших зовнішніх впливів, включаючи проникнення сторонніх предметів, комах, домашніх тварин і продуктів їх життєдіяльності.
  • Технічне обслуговування, яке Споживач повинен проводити самостійно відповідно до інструкції по експлуатації (ремонт або заміну запасних частин, що підлягають нормальному природному зносу).
  • Товари, що використовувалися для підприємницької діяльності (комерційне використання).