Гарантія та сервіс
ІНШІ СЕРВІСИ
Турботливе нагадування Звертайтеся до нашого сервісного центру у питаннях, що стосуються продуктів, позначених ДіаМАнтом. Інші продукти обслуговуються в сервісних центрах партнерів.
Адреса 03039, м. Київ, пр-т. Науки 4/2
Як дістатись? ст.м. “Деміївська”, зупинка “Автовокзал” або “пр. Науки”
Графік роботи пн–пт: 09:00 - 18:00 сб–нд — вихідні
1. Для гарантійного сервісного обслуговування товару:
- Чітко і правильно заповнений гарантійний талон (тобто чітко вказана модель продукції, артикул, дата продажу, печатка торговельної точки та підпис продавця);
- Документ, що підтверджує дату покупки (товарний чек, оригінал рахунку або квитанції) з печаткою торгової точки.
2. Для післягарантійного сервісного обслуговування товару:
- Тільки документ, що засвідчує особу споживача для коректного оформлення заявки.
- Недотримання правил експлуатації, зберігання або транспортування товару, зазначених в інструкції.
- Неправильної установки або підключення.
- Ремонту, здійсненого неуповноваженими особами.
- Пошкоджень, викликаних діями непереборної сили, включаючи нестабільність мереж живлення, блискавки, пожежі й т.п.
- Відхилень від ГОСТів і норм мереж живлення, телекомунікаційних і кабельних мереж.
- Механічних, хімічних та інших зовнішніх впливів, включаючи проникнення сторонніх предметів, комах, домашніх тварин і продуктів їх життєдіяльності.
- Технічне обслуговування, яке Споживач повинен проводити самостійно відповідно до інструкції по експлуатації (ремонт або заміну запасних частин, що підлягають нормальному природному зносу).
- Товари, що використовувалися для підприємницької діяльності (комерційне використання).